Українцям пояснили, як охоронці у магазинах порушують права покупців.
02.07.2025
1327

Журналіст
Шосталь Олександр
02.07.2025
1327

Українські покупці все частіше стикаються з проблемою незаконних вимог охоронців у супермаркетах та магазинах. Організація "Захист прав споживачів" зауважила, що таке порушення закону вже стало звичайною практикою.
"Охоронці не мають права віддавати директиви щодо подальшої долі товару, адже вони не представляють магазин. Вимагати оплату за пошкоджений товар – це вже виходить за межі закону. У разі подібних ситуацій краще звертатися до правоохоронних органів", - підкреслюють експерти.
Наслідки порушень у супермаркетах
Фахівці радять споживачам бути наполегливими та впевненими у таких ситуаціях, відмовляючись від незаконних вимог охоронців. Якщо конфлікт посилюється, краще звертатися до адміністрації магазину або правоохоронних органів. Головне – дотримуватися закону та своїх прав як споживачів.
Українські покупці зауважили зростання проблем з неадекватною поведінкою охоронців у магазинах. Організація "Захист прав споживачів" підкреслила незаконність вимог охоронців та радить споживачам дотримуватися своїх прав в подібних ситуаціях.
Читайте також
- Німеччина оновить «військовий автопарк» на €25 млрд
- Обмін полоненими, розмова Зеленського та Трампа. Головне за 4 липня
- Зеленський забрав громадянство в Онуфрія. Юристи пояснили, які будуть наслідки для митрополита
- У Німеччині перекинувся автобус, серед пасажирів – українці
- «Українські вертольоти» заявляють про атаку. До президента звернувся колектив компанії, ветерани та родини загиблих військових
- Відпочинок в горах 2025: шість ідей для відпустки в Карпатах