OpenAI домінує на корпоративному ринку штучного інтелекту.


OpenAI лідер у корпоративних витратах на штучний інтелект
Згідно з AI-індексом Ramp, більше американських компаній оплачують підписки на продукти OpenAI, випереджаючи конкурентів. Зараз 32,4% підприємств використовують моделі та інструменти штучного інтелекту від OpenAI, що є значним зростанням у порівнянні з минулими місяцями.
Інші компанії, наприклад Anthropic та Google, показують менш вражаючі результати. Тільки 8% бізнесів використовують продукти Anthropic, а підписки на AI-рішення від Google навіть зазнали падіння.
"OpenAI продовжує залучати клієнтів швидше, ніж будь-який інший бізнес на платформі Ramp", – зазначив економіст Ramp Ара Харзіан.
У той самий час, індекс Ramp має свої обмеження, оскільки враховує лише певні компанії та види витрат. У квітні OpenAI повідомила про значне збільшення корпоративних користувачів, що, ймовірно, суттєво позитивно позначиться на прибутковості компанії у майбутньому.
Також варто відзначити, що OpenAI розглядає можливість стягувати високі платежі від бізнес-клієнтів за використання спеціалізованих AI-"агентів" у своїх завданнях.
Читайте також
- "Тепло ще прийде": синоптик Діденко попередила українців про холодну та дощову погоду
- Доведеться вести собак до ЦНАПу: киянам роз'яснили нові правила реєстрації тварин
- ПриватБанк блокує рахунки бізнесу під час війни: "Ваші проблеми"
- Вже 280 гривень за кіло: в Україні підскочили ціни на олію, хліб та сало
- Третя платіжка за газ: українців попередили про додаткові рахунки за комуналку
- Від 35 гривень за літр: водіям показали ціни на бензин, дизель та автогаз на Київщині на початку тижня