Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Різниця цін на картоплю вразила: один з магазинів суттєво змінив вартість
- Українці міняють "підматрацні долари" на євро: експерт пояснив аномалію
- Тепло до +24 і сонце: Діденко назвала дату похолодання
- Посол Китаю застеріг США від ескалації торгової війни та нагадав про уроки Великої депресії
- Трамп розповів, коли очікує на укладення угоди щодо припинення війни в Україні
- Без штрафів та комісій: українцям розповіли, як відмовитися від кредитного договору